Tour de pubs

4. března 2013 v 14:38 | tmobilek89 |  Každodenní život v Dublinu
Jelikož jsem se za dobu svého pobytu v Dublinu moc do hospod nepodívala, využila jsem příležitosti a nabídky kamaráda z hotelu (Ivana), že bychom mohli v sobotu někam zajít.

Den předtím jsem potkala v kuchyni jednoho Izraelce (Amir). Pokud se chcete s někým novým seznámit, musím uznat, že v kuchyni budete opravdu nejvyšší pravděpodobnost. Ráno si pak ke mně k snídani přesednul a povídali jsme si spolu celé dopoledne až do oběda. Zjistila jsem, že je mu 32 a pracuje (firmě blízké Googlu). Do Dublina prý dorazil před dvěma dny z Londýna. Procestoval snad celý svět (Nový Zéland, Austrálie, Indie, USA, ČR (když mu bylo asi pět)), i když sám se za cestovatele moc nepovažuje. Je Žid a jeho rodina pochází z Rumunska, ale i Rakouska a jiných zemí. Teď si tady našel na pět měsíců prozatím práci, zabývá se sítěmi a vývojem webových stránek, a než si najde byt tak má v plánu zůstat na hostelu. Jelikož Dublin ještě moc neznal, tak jsem mu nabídla, že ho zavedu do obchodu, aby si mohl koupit něco na oběd. Tak jsme spolu zaskočili do Lidlu a nakonec i poobědvali. Snažil se ode mě dovědět několik českých frází. Zůstal se mnou v kuchyni, když jsem si vařila rýžovou kaši na oběd a přitom jsme si spolu povídali. Vzal si ode mě telefonní číslo a já jsem mu navrhla, jestli s námi nechce večer taky někam zajít, tak souhlasil.

V deset hodin jsme se všichni sešli u recepce. Nakonec jsme šli já, Ivan (Chorvat), Martin (Dán), Amir (Izraelec) a ještě jeden newyorčan, se kterým se Amir během dne stačil seznámit. Venku bylo docela teplo, asi proto, že bylo docela zataženo. Jelikož byl víkend, tak bylo všude spoustu lidí a to i v Hell Clubu (blízko O'Connell Street), kde jsme začali. Nebylo tam téměř k hnutí. Kluci si koupili cider nebo pivo, ale já jsem cider, který mi Ivan koupil, dala raději Martinovi. Během večera jsme se snažili si všichni povídat, i když přes hlasitou hudbu to bylo občas trochu obtížné. Martin mi nabídl, že bychom někdy mohli zajít na bazén, zatančit si někam, nebo že mě naučí salsu, kterou se učí. Tak jsem byla ráda, že si aspoň trochu zpříjemním pobyt v Dublinu.

Dále jsme se přesunuli do Bruxelles pubu, který byl nedaleko. V přízemí byly dvě menší místnosti, ve kterých hrála hudba. Moc dlouho jsme se tam nezdrželi. Martin už byl dost unavený, tak se od nás odpojil a vrátil se na hostel. My ostatní jsme pokračovali v povídání. Dostala jsem se do řeči s newyorčanek, který vyzvídal, co v Dublinu dělám. On sám pracuje u airolinek a navštívil před pár měsíci taky Prahu, která se mu moc líbila.

Jelikož nás ani Bruxelles pub moc nenadchl, tak jsme se rozhodli pokračovat dál. Jelikož jsme se všichni až tak neznali, tak zábava nebyla až taková, ale byl to příjemný večer. Ivan se od nás odpojil a vrátil se do Hell Clubu a když Amir navrhl, že bychom mohli zajít kouknout do Temple Baru, kde předešlý den byl, tak jsem neváhala a souhlasila s ním. Takže mě ostatní tři jsme zamířili tam. Jelikož už Dublin moc dobře znám, tak jsem je tam aspoň zavedla.

Temple Bar je asi nejproslulejší hospoda v Dublinu. Jen jsme moc neměli štěstí, protože tam sice hrála živá hudba, ale ne typicky irská a jen dvě písničky a pak pustili hudbu, takže jsme tam pár minut zůstali a pak se vydali zpátky na hostel. Povídali jsme si o jídle, a tak jsme nakonec zaskočili i do jedné perské restaurace, kde newyorčan koupil falafel v pita chlebu, abychom mohla ochutnat.

Do hostelu jsme se vrátili něco málo po druhé hodině ranní. Zkusila jsem falafel od newyorčana, který hned vyzvídal, jestli mi to chutná a zda bych poznala, že to nejsou masové kuličky, takže jsem říkala, že sice fazole nemám ráda, ale že mi to chutná a netipovala bych, že v tom není maso. Rozloučili jsme se a s Amirem jsme se vydali do pokoje. Při cestě výtahem jsem mu ale řekla, že se mi spát ještě nechce, a tak navrhl, že se můžeme vrátit dolů. Vrátili jsme se zpátky do společenské místnosti, kde jsme si všichni tři do třetí ráno povídali.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.